درباره تالار سپید

درباره مجتمع تالار سپید
مجتمع تالار سپید با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و کارآزموده و با به کار گیری بالاترین استانداردهای حوزه هتل و رستوران یکی از تالارهای مجلل و شیک تبریز برای انجام مراسم های جشن، عروسی، مهمانی و … می باشد. مچتمع تالار سپید با تجهیزات کترینگ و آشپزخانه مجهز و صنعتی و فضای سبز دلنشین و آرام و همچنین مجهز به دکوراسیون لوکس و مدرن با نورپردازی زیبا و آبنماهای پیشرفته جهت ارائه خدمات همگام با متدهای نوین در اختیار شهروندان عزیز می باشد.

مجتمع تالار مجلل سپید در بهترین نقطه شهر تبریز با آب و هوای دلنشین در مجاورت مهرانه رود به مساحت ۱۰ هزار متر مربع فضای سبز واقع شده است. عمارت داخل باغ به سبک مدرن طراحی شده است. تالار مجلل سپبد دارای پارکینگی به ظرفیت ۵۰۰ خودرو و فضای سرسبز و دلنشین می باشد. اینتالار مجلل دارای سه سالن به ظرفیت های متفاوت می باشد که سالن ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند. علاوه بر اینکه سرمایش و گرمایش لازم را تامین می کند اکسیژن لازم را به محیط تزریق می کند.
سالن ها دارای یک سالن مجزا برای میهمانان خاص (وی آی پی) در صورت درخواست مشتری می باشد. علاوه بر آن سالن ها دارای اتاق گریم مجزا برای آرایش و گریم میهمانان عزیز می باشد. همچنین دارای سرویس های بهداشتی لوکس و مدرن (اعم از توالت فرنگی و شرقی) است.