بلاگتالار ســــپید

آخرین اخبار ما در بخش بلاگ

قبل از عروسی‌تان چه کارهایی باید انجام دهید؟

Blog Single

همیشه بعد از عروسی عروس خانم و آقا دامادها مرتبا افسوس می خورند که ای کاش این کار را انجام می دادم و یا اگر اینطور بود جشن عروسی بهتر و زیباتر بود.برای این که این افسوس ها برای شما اتفاق نیافتد نکات زیر را دنبال کنید.

۱- یک لیست دقیق از کارهایتان برای خودتان تهیه کنید

چک لیستی تهیه کنید تا مطمئن شوید هیچ کاری را فراموش نخواهید کرد. با داشتن لیست کامل دلهره هم نخواهید داشت.

۲– یک بار همه چیز را  آزمایش کنید

بجای اینکه صبر کنید تا نتیجه ی آرایش و مدل مویتان را روز عروسی ببینید، بهتر است یکبار یک دوره ی آزمایشی داشته باشید تا مطمئن شوید که چه شکلی خواهید شد. اگر احتیاج شد می توانید تغییراتی ایجاد کنید

۳- لباس و کفشتان را چک و امتحان کنید.

لباستان را حتما یک هفته قبل از عروسی تان هم دوباره امتحانش کنید. در مواردی ممکن است شما کمی وزن کم کرده یا برعکس کمی هم تپل تر شده باشید، می توانید در چنین مواردی از خیاطتان بخواهید تا تغییرات مورد نیاز را روی لباستان اعمال کند. به همین شکل، کفش هایتان را هم تست کنید تا مطمئن شوید که به خوبی اندازه ی پایتان است.

۴- رژیم زیبایی داشته باشید

 با پاک کننده های مخصوص صورت، چربی بیش از اندازه ی پوستتان را بگیرید. حواستان باشد که اگر پوست حساسی دارید، محصول جدیدی را که پیش تر از آن استفاده نکرده اید را امتحان نکنید.

۵- به اندازه استراحت کنید

یک هفته قبل از عروسی تان، از رفت و آمد خیلی زیاد بپرهیزید. کمی به خودتان برسید و آرامش کسب کنید.

۶- دندان هایتان را زیبا و سفید کنید

 دندان هایتان را زیبا و سفید کنید تا هنگامی که لبخند می زنید دندان هایتان همچون مروارید سفیدند.

۷- آب به اندازه بنوشید

آب، پوست شما را از داخل پاکسازی می کند. هیچ مقدار و هیچ نوع آرایش و رژیم زیبایی نمی تواند این کار را برایتان انجام دهد! از این رو مطمئن شوید که ۷ روز قبل از عروسی تان بیشتر و بیشتر از قبل آب می نوشید تا پوستی درخشان و روشن پیدا کنید.

۸- خواب خوب و کافی داشته باشید

اگر کم بخوابید، نه تنها پوستتان آویزان می شود، بلکه زیر چشمانتان هم شفافیت و زیبایی خود را از دست می دهد. بنابراین مهم نیست چه کار می کنید، قبل از عروسی تان باید به اندازه ی کافی بخوابید.

 

 

این پست را به اشتراک بگذارید:
تصویر نویسنده
لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.

پست های مرتبط

3 دیدگاه

  1. مدیر سایتشهریور ۱, ۱۳۹۸

    feagszd

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *